lördag 13 februari 2010

YESTURDAY-MYCKET TEXT!


igår:
efter skolan stack vi ner på stan och fikade. slutade katastrof men allt slutade bra! mamma hämtade oss och skjutsade hem oss till elin. vi satte oss vi datan och skojjade lite med en kille som gillar amanda! vi snackade om kebad, nunnor, munkar, kebab osv,det var mycket kul :D!!!,. när vi tröttade eller när han skulle på "gym" stack vi ut! jag tog med mig kameran och vi fulade oss ute, as kul men ändå lite pinsamt hehe^^ sen skämmde vi ut oss framför oliver tycker så synd om han men hoppas han fick ett gott skratt när han sog oss haha! vi typ halkade, ramlade, skrek, sjöng, dansade, körde karate med en snöhög jag menar vadå GIRLPOWER ;)! sen fick jag för mig att sätta mig i en barngunga, jag kom in, men inte ut hahhaha fick PANIK! det funkade för 5 års sen haha.. så elin och amanda fick hjälpa mig HAHA! sen stack vi in igen för att måla naglarna, medans elins pappa beställde pizza :D! jag åt kebab för första gången igår wihoo! medans vi åt pizza satt vi och kollade på film! p.s I love you! såg inte klart den eftersom amandas mamma hämtade oss vid nio :). tack för dagen! när jag kom hem igen stod ett paket i rummet, det var lite produkter från yves-rocher! en färgad dagcreme som jag nu har testat den är AS-BRA älskar den!nu ska jag klä på mig! här kommer lite bilder från igår! vi tog så himla många bilder så var tvungen att "sätta" ihop bilderna , men klicka på bilderna för större bilder ;)!

*fika...

* på msn med killen som gillar amanda ;). fråga inte vf jag och elin håller i en svart filt haha xd

*ute och flummar hhahaha!

4 kommentarer:

  1. jag älskar din kamera !

    SvaraRadera
  2. vilken kamera använder du? ;)

    SvaraRadera
  3. jag använder min undervattenskamera ifrån olympus :D! har även en Nikon300ds ;D jag tror den heter så heheh^^

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)