lördag 28 augusti 2010

EXAKT EN VECKA SEN.

på väg till varberg
världens bästa<3.


hahaha xd(L)(L)

favoriten haha<3
har flera hundra bilder till. + alla 3hundra (å lite till) på elins kamera. saknar varberg skit mycket. så kul vi hade. kommer aldrig glömma lördan elin haha;);) busringde markus å jonte varje kväll, tog massa misslyckade kort och skrattade lite för mycke.(L) varbeg 2010 ett minne för livet.<3

haha jag älskar denna bilden ni ska se elin haha. fast jag ska ju inte säga nått haha..

14 kommentarer:

  1. Du är så himla söööt!

    SvaraRadera
  2. hahaha den helgen kmr jag aaaldrig att glömma! du är bäst ska du veta, älskar dig <3

    SvaraRadera
  3. Haha sista bildenxd hur länge va ni i varbeg? :D

    SvaraRadera
  4. Åt ni på 3 toppar? :D:D

    SvaraRadera
  5. sötisar:)<3<3

    SvaraRadera
  6. Nathalie: 3 dagar 2 nätter:D
    Jessica: yes box!

    SvaraRadera
  7. anonym(elin)säkert: inte jag heller, en av dom bästa helgerna i mitt liv! du också! älskar dig(L)<3

    SvaraRadera
  8. Hur sminkar du dig? :D

    SvaraRadera
  9. vem är det som tar korten? :)

    SvaraRadera
  10. therese: självutlösarn vår bästa vänn!

    SvaraRadera
  11. aw va söt:) vart har ni köpt era skjortor? :)

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)