torsdag 31 mars 2011

Let's run away just like we did when we were ten,








gud va jag saknar dessa tider tjejer♥



Hej ! riktig rolig torsdag idag, elin is back on track efter att har varit hemma sjuk och knarkat alvedon typ, efter skolan stannade jag och amanda kvar med killarna i klassen. jacob,gustav,pg å teodor så kul haha! dem spelade lite och vi satt å lyssnade, gulliga killar det haha!efter det stack jag ner på stan med mamma, mysigt.köpte 1 linne, en blus och en kortarmad stickad tröja (lägger upp bilder senare). nu ska dränka mig i böcker, har massor läxor som ska göras tills imon. biologi, engelska, hemkunskap+matte -.-

3 kommentarer:

  1. Kan inte du lägga upp bilder på kläder du köper?:)

    SvaraRadera
  2. Josefine: jo visst, men "hinner" (orkar..) inte haha;)

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)