lördag 28 maj 2011

ON THE FLOOR


asså vet inte riktigt hur jag ska börja men. GAAAALET va kul jag hade det igårkväll!! men jag ska ta allt från början. Jag blev framröstad av skolan som konferencier till vårrocken. så igår gällde det. det var jag, philip, sebastian,narcis å elin C som höll i allt. och det gick riktigt bra på morgonen då vi körde vårt intro, vi körde på spiontema riktigt kul! sen på kvällen va jag på avslutningsfest med livslust med elin, ek å ellen. vid åtta åkte vi till vårrocken då skulle jag hålla i det igen. fast va med ellen å dem mellan låtarna. GALET va jag dansade igår, skulle kunna dansa all night long, sen kom gustav å han va helt hyyyper så dansade jag med honom HAHA+ massa mer. det roligaste jag gjort på länge! :) tack för kvälllleeen




tog inga bilder igårkväll, men här är nårra från nyår!

2 kommentarer:

  1. Hej! Funderar starkt på att färga håret men kan inte välja mellan dessa fyra altenativ, vilken tycker du passar mig bäst? http://amyah.blogg.se/2011/may/farga-haret.html#comment :)

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)