söndag 16 maj 2010

Du har..
(x) En mascara över 100 kr
( ) Fondation över 200 kr
(/) Ögonfransböjare-inte min...
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter -tro inte det :S
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr
( )En locktång
(x) Designparfym
(x) En plattång

Du..
(/) Använder locktång/plattång varje dag
(/) Använder fondation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag-brukar nästan aldrig vara torr
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad- inte varannan :S

Du har..
( ) Tonat håret
( ) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen


Totalt: 11,5
0-11 helt vanlig tjej
12-19 Konstgjord behandlad blomma
20-25 Fryst jordgubbe
26-30 Barbiedocka, bara plast


grillfest förra året <3missu(l)
haha titta va liten jag ser ut xd.

13 kommentarer:

  1. haha jag blev en frysts jordgubbe :P

    SvaraRadera
  2. hahaha naw va söta :):)

    SvaraRadera
  3. söta :D hur lång är du? :) fryst jordgubbe är jag :SS:

    SvaraRadera
  4. Konstgjord behandlad blomma "/ inte så farligt va? :)

    SvaraRadera
  5. haha sötnos :):) jag blev en konstgjord behandlad blomma :S:)

    SvaraRadera
  6. frystjordgubbe :S

    SvaraRadera
  7. frida: där var jag väll runt 163 cm tror jag nu är jag runt 168-169:)

    SvaraRadera
  8. 11 helt vanlig tjej :D

    SvaraRadera
  9. Helt vanlig tjej! :)

    SvaraRadera
  10. va lång du är!! är bara 164 :P

    SvaraRadera
  11. josefine: lååååååååååång?! vill vara 175!! :)

    SvaraRadera
  12. Vilka parfymer har du? :)

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)