tisdag 4 maj 2010

PRAODAG2-AVKLARAD

vet ni vad det bästa är med att praoa? luchen!! alltid lika kul med amanda :D. idag satt vi som luffare inne på pelikanen och körde allsång med svenska folket! utanför kyrkan stod jag och amanda och idrottade xd. sen försökte jag lifta med nårra som åkte kanot hahah^^ sen "pblazade" (som elin säger ;)vi pingvinstänger hahaxd.

jag liftar...går inte så bra..

"amanda säger- alexandra kan jag låna dina vantar?"
-visst, *jag ger vantarna till amanda*
efter en stund..
amanda- du et väll att jag sitter på dina vantar?
jag- vaaaaaaaaa?! hahahhhahh<3>


kolla va platta dem blev hahaha ;')

19 kommentarer:

  1. haha lifta xd, söt du är :D

    SvaraRadera
  2. hahaa kolla vantarna :P

    SvaraRadera
  3. shit va platta dom blev haha :O

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHA stackars dina vantar ;D

    SvaraRadera
  5. lifta med en kanot hahaxD, söt :D

    SvaraRadera
  6. söt! haha ni är fö roliga ;)

    SvaraRadera
  7. haaaaaaaaaaha skulle gärna sätt dig försöka lifta och se din vantar hahah

    SvaraRadera
  8. hahah ni är ju sjuuuuuuuuuukt roliga! kan man inte typ vinna en dag med er hhah :)?<3

    SvaraRadera
  9. vf täcker du alltid dina vänner?:):)

    SvaraRadera
  10. kunde inte du ha en frågestund med elin och amanda? :D

    SvaraRadera
  11. hah när ska du börja med ur mina gadrober som du skrev om 5 april :P

    SvaraRadera
  12. Vart praoar du? :)

    SvaraRadera
  13. "Pblaza"? vart betyder det ;)

    SvaraRadera
  14. Frida: hahah du skulle skratta så mkt att du skulle förlänga ditt liv minst 10 år hahah

    therese: på ett dagis -.-

    michaela: röka haha

    SvaraRadera
  15. julia: jo .. ska bara snacka med dem först! :)

    agnes: mina vänner syns helst inte i bloggen och det får jag bara respektera :)

    evelina: har börjat! äntligen...

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)