onsdag 15 juni 2011

9CD








jag kommer sakna er så enormt. ni är som en familj för mig. love you all.


Jag vill inte. jag har världens ångest.
jag kmr sakna allt som har med kunskap att göra, spec alla underbara människor! Shit alltså jag vill inte att allt detta tar slut imorgon, så många minnen, så mycket tjafs, skratt och gråt vi delat genom åren.. jag vill helt enkelt inte att detta tar slut.. imorgon smäller det.. det är då de gäller, aldrig mer en skoldag på kunskap, allt är gjort och gahh jag vill ha tillbaka varenda minut.. jag minns sexan som det vore igår, första dagen .. alltså vår klass, vår årgång våra lärare vår sammanhållning.. fan va jag kommer gråta imorgon, kommer verkligen gråta sönder.. det kommer bli jävligt tufft att lämna allt detta bakom sig som goda minnen när man egentligen bara vill fortsätta leva i det, för just nu känns det faktiskt som en dröm så underbart som det varit nu sista veckan med er, hade jag kunnat hade jag velat göra om den tusen gånger om! För vet ni vad? Jag fucking älskar er / det med hela mitt hjärta.. och fyfan va tufft det kmr bli imorgon.. fyfan säger jag bara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)