måndag 6 juni 2011

I never wanna let go.








fler bilder kommer sen när matilda skickat dem!

Godmorgon allihopa, hur mår ni? jag mår super.

gårdagen va gryyyymt bra! och spenderades med dem bästa. matilda kom hem till mig å vi åkte ne till östbo tillsammans för att titta på carros match med tijana å winding. efter det skulle jag å matilda cykla hem igen men vi orkade inte och gick å fikade istället haha! sen skulle jag å matilda köpa engångsgrill på hemköp, men då stod vi ist å skrattade åt nårra jordgubbar i en kvart HAHA, normalt.......... ni skulle sett dem haha! vi sju så mötte vi upp tijana å winding och grillade å badade. mysigt. carro kom senare och sen kom lundin å nårra till. tack för en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)