lördag 3 juli 2010

JKPG


taggade till tusen!

happyface:D:D:D

jagochelinpåtv;);)


happymeal xd

leksaken vi fick haha



ledsen för alla fyrkanter;)
I torsdags vat jag och elin i Jönköping ASSSSKUL!! Fan va laddade vi var för att shoppa men kom hem tomhänta ;) Hittade inget. vi gick runt i alla affärer minst 2 gånger ! och Bik bok 5 gånger!! fattar ni 5 gånger?!?!?!?! haha! men kul hade vi iaf!Åkte också tåg för första gången ;). När vi skulle ta tåget hem gick vi förbi en man 40 år kanske som stod och pissssssssssade!! HAHAH! han ba:
-Ursäkta mig jag trodde inte ni skulle komma...
liksom ofta hahahhahahaha? aja sen åkte vi hem till elin.. och jag ramlade i hennes tält xd!

17 kommentarer:

  1. Haha ursäkta? du är så himla söt :)

    SvaraRadera
  2. sv:
    för eeeeejjeer <3 <3 <3 :D

    SvaraRadera
  3. Skit snygga klockor ni har! vart har ni köpt dem? söt du är :)

    SvaraRadera
  4. stackars er haha ;) du är jättesöt :)

    SvaraRadera
  5. Hahaha! sötnos :)

    SvaraRadera
  6. Nathalie: på guldfynd! 349:- och klockan blir din!

    SvaraRadera
  7. 5 gånger?? hahah ;) va söt du är:)

    SvaraRadera
  8. Va Snygga kockor ni har!! Sötis :)

    SvaraRadera
  9. Vart har du köpt dina solglasögon? :D

    SvaraRadera
  10. Jag har för mig att du tränar väldigt ofta, simmar och powerwalka osv. Men du behöver fan inte träna du är smal som en sticka!

    SvaraRadera
  11. Anonym: hahaaaaaaaaaaaaaaahahahhahahahahahhahhaaaaaaaha
    - okej jag tränar inte för att bli smalare om det är det du tror. jag tränar för att få bättre kondition och uthållighet och för att bli starkare. sen tycker jag att det är kul att träna! har inte tvängstankar eller nått att jag måste träna.

    SvaraRadera
  12. Hahahahha!!! stackars er<3

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)