tisdag 6 juli 2010

YESTURDAY

Va på stan igår med amanda och träffade elin och josefine där! träffade även sannas syrra johanna och amanda :) köpte ingenting! sen bestämde vi oss för att åka ner till osudden! men först skulle vi köpa chips men kunde inte riktigt bestämma oss för vilken sort vi skulle köpa haha. så vi bestämmde oss ringde till elin och hon fick hjälpa oss haha.. när vi äntligen valt så skulle vi ner till osudden och det gick ju inte bättre det, vi hittade ju inte!!! hahhaa!! vi cucklade runt i en timma men hittade till slut haha! och där träffade vi matilda när vi skulle hem igen :)
amanda och jag har vår chipskris haha.
chillllllllllllll
och så bjuder vi på den här bilden haha! kolla amanda i bakgrunden! ;)

12 kommentarer:

  1. Hahaha vad gör hon ;)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar din klocka!

    SvaraRadera
  3. Använder du din undervattenskamera på "land" du borde bli fotograf eller nått :)

    SvaraRadera
  4. HAhah chipskris ;D

    SvaraRadera
  5. Ni är för roliga xd

    SvaraRadera
  6. snygg klocka du har :D

    SvaraRadera
  7. Klara: Dansar! hahaha
    ellen: oj då hahah.. ska ändra det ;) tack:)
    anonym: försöker så gott jag kan :)

    SvaraRadera
  8. kajsa: ah det gör jag! den funkar lika bra på land som undervatten bara om man ställer in den :) HAha tycker du? tack! :)<3

    SvaraRadera
  9. Bra chipsval haha ;)

    SvaraRadera
  10. Sara: hah tack! tog typ 1 timma för att välja hhaaha ;)

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)