måndag 11 april 2011

everything I do, I give my heart and soul.

avlsutade helgen på bästa sätt kan man säga, först va jag med amanda riktigt mysigt satt å åt glass och snackade massa, massa flumm ofc! sen stack jag vidare och träffade elin,ek,tijana, carro och mattepatte! asmysig grillkväll hos tijana! 29 grader i solen typ haha!sedan åkte vi och tittade på fotboll = lyckad kväll&glad tjej!








trött tjej efter en hel dag haha.. matilda å jag! :)<3 vill du skicka bilderna till mig matilda?:)

5 kommentarer:

  1. du är så söt:)

    SvaraRadera
  2. haha ush vilken ful bild alleballe jag ser ju ut som en gammal gubbe hahaha skitunge:D:D:D<3<3<33<3>

    SvaraRadera
  3. amandLLLa mandish:
    HAHA NEJJJJJJJ! du är skeeeeet snygg! äkta steeeek! haha löve youuuu<3<3<3<3

    SvaraRadera
  4. Vart har du köpt dina solglasögon? jättesnygga:D

    SvaraRadera
  5. sara: tack så mycket:) på HM:)

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)