tisdag 19 april 2011

Far Away





denniskorv ska det va! haha









sis♥. vi klarar allt, älskar dig bästavänn




kvällen igår va 110% lyckad! riktigt mysig grillkväll hos elin C med massa mysigt folk, matilda,elin L,tijana, elin C, daniel, marcus, carro och christopher! först åkte jag ne på stan med matilda och tijana, vi köpte glass och satt vid åbro och snackade massa, sen åkte jag och matilda upp till skolan och flummade massa i skolan som nästan var tom haha! sen träffade vi elin och hon följde med mig hem och sen hämtade vi upp matilda och vi åkte till elin C!

3 kommentarer:

  1. Vart har du köpt ditt vita linne?? jättefint:)

    SvaraRadera
  2. Therese: det är inget linne det är en klänning som jag stoppat in;), köpte den förra sommarn på veromoda!:)

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)