söndag 21 augusti 2011

- vi ses snart


imon åker matilda till newyork. imon börjar jag skolan. igår var det sista gången jag fick träffa matilda och jag hatar att säga hejdå. så istället för det bestämmde vi oss för att säga - vi ses snart igen.innan vi skildes åt så stod vi och kramades i en halvtimma (pappa satt i bilen och väntade på mig haha... )sen kom tårarna kunde verkligen inte hålla emot. gud va jag grät igårkväll. när jag skulle åka ville jag inte vända mig om, grät när jag var påväg till bilen, påväg hem i bilden, grät hemma, grät tills jag somnade. kommer sakna dig otroligt mycket matilda. jag hoppas att du kommer få det asbra. så ses vi snart igen! jag och tijana kommer hälsa på dig i april! lovar! ha det bra, önskar dig all lycka! kommer sakna dig min fina vän♥



vi ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)