lördag 27 mars 2010

APIECEOFCAKE! (igår, fredags)


efter skolan stack jag och elin till willys för att handla det vi behövde, det gick ju jättebra (Y) hahha typ not xd. fick fråga personalen hela tiden haha! sen träffade vi nårra killar från den klassen jag praoade i (förra veckan, han som skrek på mig 24/7, han ba - ej, kolla hon å pekade xd

ni skulle sett elin när hon skulle "krama" limen hon typ sket på sig hahaha (okejj, kanske inte men nästan.. ;)eller enligt mig ;)

medans muffinsana svalnade stack vi ut och skämmde ut oss! som vanligt! haha ,

tog lite kort och innan ni säger nått så ja, jag har ändrat bilden till svartvit inte redigerat!

och så här blev cupcaksen!!t! belv faktiskt riktigt nöjd! dem var skit goda! vi måste göra om det och då ska amanda också vara med :D<3

så stolta hahah!

sen belv vi typ hyper tack vare sockret, och flummade i flera timmar på elins altan! snacka om att vi skämmde ut oss hahaha(L)<33

avlsutar med denna bild (L)<3
vi hade lite problem med att göra ett hjärta men det"gick" väll tillslut hahha! frästen amanda is baaaaaaaack! woho!!! har saknat henne jättemycket få sen henne igen på måndag!
jag skulle kunna ladda upp flera 100 bilder till men orkar inte hahha! hade verkligen jättekul igår elin! TACK!!! ( å idag va vi på a6 hahah)

14 kommentarer:

  1. så söta :D, va gott cupcakesen så ut :)

    SvaraRadera
  2. åh va gott det såg ut :D

    SvaraRadera
  3. kan inte du lägga upp receptet? det ser så gott ut(:

    SvaraRadera
  4. va fina dem blev :D, så söta ni är<33

    SvaraRadera
  5. Sara: klicka på andra bilden!

    SvaraRadera
  6. Har du löshår på a4:dje bilden :P,

    SvaraRadera
  7. va kul ni verkar ha :D, kan man inte vinna en dag med er?! haha ;), din blogg är bäst :D

    SvaraRadera
  8. Du är så himla duktig på att ta kort! kan inte du lägga upp ett recept på cupcaksen, det såg så gott ut :D

    SvaraRadera
  9. anonym:: hahahah nej!!!!! min halsduk ;D

    fanny: hahah alltid! hhahah visst ;D, tack !
    klara: tack :D:D, klicka på andra bilden! :D<3

    SvaraRadera
  10. sitter här och skrattar :P, sket på sig haha :), är snön redan borta hos er??? här uppe är snön fortfarande kvar :(

    SvaraRadera
  11. Är det Lailas recept :)?

    SvaraRadera
  12. jag vill också baka :D

    SvaraRadera
  13. hanna: JAAAAAAAAAA är så glad för det!!!

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)