tisdag 23 mars 2010


(1.)elin spanar på snygga killar inne på hm från provrummet ;D;D
(2.)jag sitter på golvet och apar(?) mig haha
(3.)dagen slutade med fika på snipen, as usal!
yesturday:
hade en skit rolig kväll med elin igår :D! pärlhalsbandet på bild 2 är det halsbandet som jag tjatat om 24/7. löve it!
köper det nog på lördag då jag och elin ska ne på marknaden :D:D! amanda kommer hem från trysil då :DDDDDD!<3
idag:
lunch-rasten med sanna, felicia å elin var ju bäst! ni skulle sett elin! hon skrattade så mycket att hon grät haha!<3>
nu är det bara 2 timmar kvar till utvecklingsamtalet! fick mina omdömen i tors förra veckan , blev faktiskt rätt så nöjd :D.
wish me luck, PUSS!

4 kommentarer:

  1. så söt, apar sig hah xd

    SvaraRadera
  2. så söt, apar sig hah xd

    SvaraRadera
  3. varför täcker du alltid ansikterna? :)

    SvaraRadera
  4. linda: vill också vara lite "privat" eller hur man ska säga.. min vänner syns heller helst inte på bloggen

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)