fredag 19 mars 2010

VARNIG-MYCKET TEXT.

har inte hunnit blogga under veckan. idag var det sista dagen på denna praoveckan, min vecka har gått SKIT snabbt!! har haft skit kul ! fast tis var ju segast.. en hel vecka utan amanda nästa vecka! ha så kul trysil!kommer sakna dig massa!<3 min vecka:
mån: första praodagen, jag och amanda kom skit tidigt haha . en kille i klassen vi va i, fick damp på mig och skrek massa åt mig haha.
tis: segaste dagen nånsin trode jag skulle döööööööö. killen igår (som skrek på moi) fick damp (igen..) när jag hjälpte honom. jag hoppade till lite och alla skrattade ihjäl^^ snacka om ingen humor..
ons: säger bara: HAHAHAHAHAH! stackars amanada två killar på 2 dagar hahah! en av dem tyckte att amanda va het hahha, och den andra bjöd ut amanda^^ (fast han drev med oss typ)
tors: han som skrek på mig i mån och i tis, skrämmde mig igen och alla skrattade ihjäl sig igen-.- när amanda skulle på toa kunde hon inte låsa haha och stog och skrek (enligt mig) - jag kan inte låsa, det går inte att låsa, osv haha<3
fre: den bästa dagen på veckan! kommer inte ihåg så mycket, fast det bara var nårra timmar sen haha ;). men efter praoen stack jag och amanda till willys för att köpa godis och så. sen träffade vi min granne som jag inte kände igen orkar inte berätta gör det nån annan gång.
sen när jag var ca 100 meter ifrån mitt hus ser jag framför mig 2 killar.. gissa vilka amanda? jo hugo eller vad dem nu heter och ropar :ruuuuuuuuuuuuumpaaaaaaaaaaaa hahaha jag skrattade ihjäl ;). jag vill praoa en vecka till ;'(, men aja, 4B nu slipper ni mig!
LADDAR UPP BILDER OCH SÅNT IMON!

2 kommentarer:

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)