lördag 17 april 2010

SVARTT/VITT


hejj bloggen!
kom hem strax innan åtta igår efter en hel dag på stan med elin, ellen och josefine :D! efter skolan stack jag och elin hem till mig för att hämta pengar sen åkte vi ne på stan. köpte inget vill verkligen ha ett par solglasögon inne på hm men alla va slut "/. sen gick vi och fikade på snipen i 3 timmaaaaaaaaaar hahha!! helt plötsligt kom teodor och jacob förbi blev skit förvånad :O! jag och elin skrattade ihjäl haha! nu orkar jag inte berätta mer. PUSS!

9 kommentarer:

  1. Hur orkar ni fika så länge ;)

    SvaraRadera
  2. vem, är jocob och teodor;););)

    SvaraRadera
  3. hur mycket lägger du på fika i månaden hah :P

    SvaraRadera
  4. therese: nårr killar från klassen ;););) inte så som du tror ;);)

    SvaraRadera
  5. Sara: hahah typ 100 kronor? hahhaha ;D

    SvaraRadera
  6. 3 timmar?! hur orkar ni haha :D

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)