torsdag 29 april 2010

MYFEETSHURTS

jag,elin och amanda var tvungna att åka ner på stan för att sätta upp affischerna till vårrocken. gissa vilken affisch som vann?! min, amandas och eliiiins! hahahha xd! om ni vill se dem finns dem på: puss, jc, teamsportia och svennes ;). och på lite andra ställen som willys,navet skolan osv ;).
så här blev den :) vad tycker ni? :D finns i massa andra färger också ;).

sen blev vi hungriga och köpte pommes :D
köpte ett nagellack från hm! den på bilden fast i svart!<3
är helt jävla död nu! kan knappt röra på benen och jag MENAR DET! fråga amanda hahah. kunde knappt cykla hem haha.

7 kommentarer:

  1. hahah stackars dig xd. affishen blev shit snygg :D

    SvaraRadera
  2. den blev faktiskt jättesnygg :)

    SvaraRadera
  3. snygg affishen blev! vem är det på bilden? =)

    SvaraRadera
  4. Är det elin eller amanda på bilden= :D:D

    SvaraRadera
  5. hur mkt kostar nagellacket :), skitsnygg affish !

    SvaraRadera
  6. nathalie: 40 tror jag eller 39.5:-!

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)