onsdag 7 april 2010

A NIGHT TO REMEBER


vid fyra tiden idag ringde elin och frågade om jag ville följa med ut och träna :D. så vi bestämmde oss för att springa runt "hela" osudden haha :P. fast vi typ skrattade ihjäl oss så vi gick typ hela rundan. sen stack vi hem till elin för att fixa oss! efter det stack vi till ICA för att köpa glass ;). på vägen dit träffade vi philip, jacob, gustav, oliver, emil, erik & compani. dem kände igen oss direkt haha! men vi typ dissade dem, och när jag vände mig om ser jag jacob springades mot oss och ser philip stå och PISSA!!! HAHAHAHAH!!!påtal om pissande så såg jag och elin en liten pojke som satt och sket (?) när vi va ute och sprang xd. sen skulle elin följa mig hem men vi körde runt i hela vmo istället ;). SKIT KUL!! vi typ åkte runt och skrattade och SKÄMDE UT OSS! hade skitkul tack för dagen elin!
mobilbilder -.- hade inte kameran med mig :(.
skulle vara jättekul om amanda också kunde följa med :(<333



10 kommentarer:

  1. magnum är gott =D

    SvaraRadera
  2. Hahaha pinsamt för han ;)

    SvaraRadera
  3. din mobil måste vara bra, bilderna är ju jättefina :D

    SvaraRadera
  4. gott med glass i fint väder :)

    SvaraRadera
  5. Hahaha "en liten pojke som satt och sket(?)" ni är ju för roliga ;D

    SvaraRadera
  6. Vad har du för mobil? :D, bilderna blev ju bra! :D:D

    SvaraRadera
  7. klara: nån ful sony eriksson ;)

    SvaraRadera
  8. Kan inte du lägga upp någon bild på elin och amanda? :)

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)