tisdag 15 juni 2010

LIKE NO ONE ELSE

spel, headbanger på taket (stavning elin?), powerwalk, prat, ris och massa skratt. så såg min undebara dag ut igår med elin och amanda!

6-12 år hahaha precis vad vi är eller hur?

blev utelåst på taket av elin och amanda hahaxd
går runt på taket haha xd
på taket och headbangar hahahahhahahah!!! xd Dead by April - Losing You
tagen av elin!

jag och amanda stod och vinkade till alla som åkte förbi lika kul som vanligt hahaha xd!! skit kul! vissa tutade till och med haha, *stolt* xd. bara för att vi är bäst!



älskar er tjejer<3
nu orkar jag inte lägga upp fler bilder. puss(L)

12 kommentarer:

  1. Hhahah headbanger på taket hahah hur vågar ni vinka haha?! ni är ju fö roliga xd

    SvaraRadera
  2. Va gott det såg ut, vad är det för nått?

    SvaraRadera
  3. Men varför gick ni runt på taket haha????

    SvaraRadera
  4. Cool bild hon tog :D

    SvaraRadera
  5. HAaha ni är väl 15? ;)

    SvaraRadera
  6. Fanny: amanda kallar det tex mex eller nått sånt, ris med sallad nyttigt och gott! tummenupp (Y)

    SvaraRadera
  7. Josefine: ELIN!! HAHA
    Sara: bara för att vi är vi och inte som alla andara! ;)
    Nathalie: hahah kul? typ..
    Viktoria: hon är jätteduktig :)
    therese: amanda är 15, elin och jag 14 vi fyller år samma dag hahaha

    SvaraRadera
  8. gott och älskar låten introt är bäst :D

    SvaraRadera
  9. Hahah gå runt på taket och headbanga hahah ;)

    SvaraRadera
  10. headbanger haha?!

    SvaraRadera
  11. Det gamla vanliga då ;)

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)