fredag 11 juni 2010

SKOLAVSLUTNING2010



tårta och bästaklassen 8cd(L)

pizza med feliciaåelin:)



skolavslutningen igår va bäst! efter avslutningen flummade vi i ventilerna utanför skolan haha klänningarna flöööög skit kul haha! efter det åkte jag,elin och felicia ner till chapplin och åt pizza :). det var någon konstig pappa som satt och lyssnade på oss hela tiden :S . efter det åkte vi in till pelikanen/hemmakväll där hon i kassan fick damp på mig och elin haahah sånn kärring hahhaaxd sen åkte vi hem till sanna! vi skulle till willys och träffade philip å "dem" i folkets. pihilip skrek på mig och michel skrek på elin, tro dom var fulla :S.. blev en tjejkväll hemma hos sanna med chips, cola, kortspel och massa dåliga skämt som jag, elin och johanna skrattade ihjäl åt xd. "till havs mitt rum stekpanna" fattar ni? xd. försökte få tag i amanda men din mobil var avstängd och hemtelen var upptagen :S.. lite bilder från igår! Tack för kvällen tjejorrrrrrrrrrr!<3

24 kommentarer:

  1. va söööt du är !

    SvaraRadera
  2. Va god tårtan såg ut :) hahah skit söta :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha vad menar ni med till havs mitt rum stekpanna?! är det någon som fattar haha :P

    SvaraRadera
  4. smal du är och söt :) blev sugen på tårta nu ;)

    SvaraRadera
  5. Va mysigt =) söta :)

    SvaraRadera
  6. Linnea: haha fattade heller inte först men testa ett annat språk ;)

    SvaraRadera
  7. hahah va söta :)

    SvaraRadera
  8. Åh den nya new moon!!! var den bra??? har inte sett den? :D

    SvaraRadera
  9. haha så söta =) titta alla har olika nagellack xd

    SvaraRadera
  10. agnes: den var bra :D
    viktoria: hahah jag vet!! jag har svart, sanna rosa, felicia rött, johanna mintgrönt (såå coolt!) och elin nägon pärlemor lila typ jättefin :)

    SvaraRadera
  11. perfekt avslutning alltså:)

    SvaraRadera
  12. åh va kul!! mysigt med film cola och pizza :). tårtan ser jättegod ut ;) söta :D

    SvaraRadera
  13. haha va Söta ni är :D det är väl inte ni i bakgrunden på dem första bilderna ?

    SvaraRadera
  14. hahahaa sötisar :D:D va fin du va på avslutningen :)<3

    SvaraRadera
  15. hahaha jakob och teodor i bakgrunden(L)

    SvaraRadera
  16. Fanny: helt klart! den skulle vara helt perfekt om amanda också varit med :)

    therese: hahahahah NEJ!! jacob och teodor;)

    anonym: hahaha yess!

    SvaraRadera
  17. Va fin du va på avslutningen :D Har du läst twilight böckerna? dem är jättebra , mycket bättre än filmerna ;D

    SvaraRadera
  18. LIsa: tack så mycket! nej det har jag inte :)

    SvaraRadera
  19. shit va söt du är :O du var jättesöt på avslutningen!

    SvaraRadera
  20. HAaa jag fattar xd va fina ni va på avslutningen :D

    SvaraRadera
  21. evelina; man tackar :)
    frida: tack! dem inte jag :)

    SvaraRadera
  22. Du dricker ine va? haha så söta :DD:D:D

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)