fredag 4 juni 2010

"POWERWALK"

Jag skulle inte direkt kalla det för powerwalk men vi gick faktiskt 1,5 mil!!! och hade en paus... det var verkligen jättefint ute på landet! så jäkla fridfult och vackert!älskar verkligen landet! jag och amanda hittade två hus som vi skulle bo i när vi blev stora^^

turisten hahah;) jag stod och vinkade till alla som åkte förbi och dem vinkade tillbaka!!! men när amanda vinkade pekade dem fuckyou!!hhaha<3





glass och så träffade vi philip å gustav :D
det här måste vi göra om igen! hahaha<3
(orkar inte lägga upp alla bilder;)
+ grattis till vinsten rasse! bad amanda hälsa till dig men hon glömde säkert :).

19 kommentarer:

  1. Hahhaa söta!!!! vems spidermans vattenflaska haha ;')

    SvaraRadera
  2. 1,5 mil?! hahah skulle aldrig klara det xd

    SvaraRadera
  3. gud vad söt du är :)!! och amanda!

    SvaraRadera
  4. va fint det ser ut:D

    SvaraRadera
  5. jag bor på landet och älskar det också. förstår verkligen vad du menar :)

    SvaraRadera
  6. naw va söta :D men måste bara fråga vem fan har en spidermanvattenflaska?! hahah xd, förvånar mig inte om det är du..<3

    SvaraRadera
  7. söt häst :) haha så söta ni är :D

    SvaraRadera
  8. va härligt :) vart har du köpt dina solglasögon? och var har amanda köpt sina? skitsnygga!

    SvaraRadera
  9. josefine: miiiiiiin hahahha xd!

    malin: haha du känner mig för väl xd<3

    SvaraRadera
  10. johanna: i tyskland :) amandas är ett par ääääääääkta ray banssssssss , snacka om att jag är avis ;)

    viktoria: åhhh det är så himla fint! det går inte beskriva med bara ord. så fridullt, fint, vacker löööve it!

    SvaraRadera
  11. va smala ni är :O:O hur håller du dig i form? :)

    SvaraRadera
  12. therese: simmar 1 gång i veckan 8 längder typ eller mer, cyklar varje dag till skolan, gå på stan, "powerwalk" med amanda haha , springer på rullband 10km varje helg typ nått sånt :) inte för att bli smalare utan att hålla mig i form.

    SvaraRadera
  13. haha var det din vattenflaska xD varför hade du en spidermanflaska?! hahaha

    SvaraRadera
  14. Fyller han år? :D

    SvaraRadera
  15. Powerwalkar ni ofta? :)

    SvaraRadera
  16. linnea: hahah det var den ända vattenflaskan som vi hade som var liten nog att få plats i min lilla väska hahah xd

    ellen: detta var första hahah...

    sara: nejj dem vann en fotbollsmatch! rasmus = nya zlatan!

    SvaraRadera
  17. mm hon glömde det som vanligt

    SvaraRadera

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)