söndag 3 januari 2010

17. 24


HEJJJJJJJJJ!

har varit med elin&amanda hela dan, vi åkte skridskor nere i osudden, skitkul, som vanligt!!(L)<3.

jag frös ihjäl! hade typ 4 sockar så min fot kändes typ förstoppad hahha ;') . mötte upp amanda vid ett, vi stack in på willys för att köpa lite fika, efter det stack vi hem till elin! hennes lillebror är såååå söt!

cykla ner till osudden gick "ganska" bra, men hem igen ramlad amanda mitt framför en man, HAHAHHAHA, sorry... men ni skulle sett! han brydde sig inte, han bara skyddade sig själv och stack, :O. han sa ingenting, som
-hur gick det?, gick det bra?. utan han bara skyddade sig själv och stack,! stackars amanda som trillade!(L). men hon överlevde! . men sen fick hon för sig att cykla ifrån en bil, som kom bakom henne... ja det gick ju.. ää sådär..

jag fick ha min storebrors skridskor, och elin skrattade ihjäl sig när hon såg mig åka, hon fick typ skrattanfall och var df tvungen att lägga sig ner på isen för att skratta, hahha!! just nu har vi gäster! på dem känade jag 200:- hahhahaa ;). (asså dem gav mig ;). nu ska jag göra ingenting, men vi hörs!

P U S S !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)