fredag 15 januari 2010

I DID IT!


slutade skolan vid ett idag så jäkla skönt! bäst dag med elin&amanda! efter skolan stack jag och amanda till våran gamla skola för att fixa en prao plats, så kul det va!! vi hittade först ingen lärare.. pinsamt.. kände mig som en jätte! alla stolar&bänkar va så himla små och taket var skit lågt! så nu ska jag och amanda praoa på samma ställe och i samma klasssssssssssss!!! faaaaaaaaaaan va jag längtar det kommer bli så himla kul! tog sällskap med amanda sen när jag skulle hem vi tog ju inte "lite" omvägar heller hahhahaha,! men kul vare! vi såg hundpiss vart vi än gick!!! fick damp på de ;D. hade med mig kameran så vi fottade lite!! kulkul :D:D.!! längtar jätte mycket till vecka 11 då vi ska praoa!





bevis hehehehe ;]

vecka 11 hereeeee I come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.................................+ amanda..... ;D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)