lördag 9 januari 2010

bestfridaywithelin!


har lagt upp denna bilden snart 5ggr hahhaa, men detta är sista gången ni ser denna bild jag lovar!


ishockey med elin igår va... BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!.

blev typ döv också heheh, fatta va hög musik dem spelade! men hade skit kul <3>
vi fattade typ ingenting hahah! lixom ge mig ett hockylexikon ;D! det var typ en kille som sålde en "tidning" för 10 spänn men jag och elin köpte inget. men fjortisarna brevid oss hade köpt, så vi satt och kollade i deras hela tiden för att se dem snygga spelarna hahahhahhaha ;D!


på vägen hem till mig hade jag och elin typ en fest i baksätet ;D! vi diggade tiktok! stackars elins mamma !


alla sitter och snackar, elins lillasyster säger:

- men du &alexandra sitter och kollar på folks r****r ju, elin har berättat det för mig.

- men det är ju helt naturligt eller hur?

- ahh.. visst (elins mamma )

hahahhahhahaah ;'D!

synd att amanda inte va med.. men nästa gång är alla tre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)