lördag 23 januari 2010

yesturday


hann tyvärr inte blogga igårkväll när jag kom hem ifrån elin, var hemma vid 21.30 ;D, så jag orkade inte sätta mig framför datan! jättekul dag igår! efter skolan åkte jag & elin ner till stan, vi fikade cupcakes inne på café snipen i typ 2 timmar! som vanligt typ ;). jag köpte lite saker ifrån apoteket, hudvårsprodukter typ :). efter det stack vi hem till elin! jag visade en video på youtube för elin, Björn gustavsson typ, benjamin, eller nåt, vi skrattade ihjäl, hahah :D, jag iaf ;D! sen skulle vi måla naglarna men elins asitån va slut så hon ringde till hennes pappa som var tvungen att köpa ;). medans vi väntade på honom körde vi twister, med hennes lillebror! naglarna blev röda ofc ;). sen tänkte jag åka hem , men elin ville att jag skulle stanna och äta, så jag stannade, vi åt tacos, AS gott ;D. jag åt jätte mycket... SEN tänkte jag åka hem igen men elin å hennes syrra+ lillebror ville att jag skulle stanna så jag stannade en halvtimma ;). sen hämtade pappa mig vid 21.15 :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

om du ställer en fråga eller liknande svarar jag alltid här:)